ZEISS Synsprofil fra ZEISS
Kundene dine kan få en bedre forståelse av synsbehovene sine ved ganske enkelt å besøke nettsiden din.
Med den tilpassbare, sammerkede Min synsprofil på nettstedet ditt, vil du kunne la kundene dine lage sin unike synsprofil for å finne ut hvilke ZEISS-glass som passer best for deres livsstil og synsbehov.
Interessante fakta om kundeadferd.
Kjøpsbeslutninger starter på nettet.
Dagens verden på nett og den virkelige verden er tett knyttet sammen. Kjøp av produkter og søk etter relevant informasjon på nett og kjøp av produkter, enten online eller offline, henger tett sammen. Dette gjelder også for kjøp av nye briller. Kundene ønsker å vite mer om øynene deres og også finne ut hvilke glassløsninger som vil passe best for deres behov og utfordringer.
Skaff nye kunder og skill deg ut på nettet med den prisvinnende Min synsprofil.
Min visjonsprofil analyserer kundens livsstil og synsadferd med en rekke spørsmål. Den genererer en unik synsprofil og anbefaler den optimale glassløsningen fra ZEISS basert på individuelle synsbehov. Det er et unikt salgsverktøy som sikrer at kundene har en bedre forståelse av synsbehovene sine før de går inn i butikken.
Sømløs og komplett reise fra online til offline.
Kundene dine kan lagre sin personlige synsprofil som en QR-kode på smarttelefonen og ta den med til butikken. Resultatene kan gjennomgås i butikken ved hjelp av VISCONSULT, og gir viktig informasjon som vil hjelpe deg å anbefale de best egnede glassløsningene. Dette resulterer i mer tid som du kan bruke sammen med pasienten på undersøkelsen, eller til å forklare relevant informasjon. Du kan sammerke Min synsprofil med navnet ditt og informasjon om praksisen for å sikre at kundene finner veien til butikken din.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.