ZEISS Light 2-glass
Den lette veien mot progressive glass – for kundene og virksomheten din.
ZEISS Light 2-glass er utviklet for kundene dine som er fylt 45 år slik at de enkelt kan bytte til progressive glass og forbedre synet sitt på kort og lang avstand. De trenger kun ett par briller – og det koster ikke en formue. Gi kundene dine muligheten til å se verden.
Glassalternativer for modne øyne:
Hvorfor har vi utviklet ZEISS Light 2-glass?
Mobil internettbruk har blitt en del av hverdagen vår.
Den gjennomsnittlige kundens øyne møter ulike utfordringer hver dag.
Smarttelefonbruk har endret menneskers livsstil. Flere mennesker tilbringer mer tid med digitale enheter og aktiviteter på nært hold. Denne trenden gjelder for alle aldersgrupper.1
- Bruken av digitale enheter og deres tilgjengelighet i kunders hverdag, har en stor effekt på leseatferden deres.
- Et eksempel: Leseavstanden har endret seg fra 40 cm for trykte medier (bøker, aviser) til 30–35 cm for digitle enheter (smarttelefoner, nettbrett).6
Naturlig syn, rask tilvenning – for førstegangsbrukere og eldre brukere.
Bevist kundetilfredshet med ZEISS Light 2-glass.
Bli kjent med ZEISS SmartLife-glass.
Dra nytte av vår flaggskipportefølje med ZEISS SmartLife-glass for å tilby gode løsninger for kundene dine med en enestående synsopplevelse: behagelig syn for travle øyne.
-
1
Dataanalyse av MyVision-profiler fra 2021 til 2019, N = 300 000 kunder av Technology and Innovation, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE 2021
-
2
Verdens økonomiske forum: There are 1.8 billion millennials on earth. Here's where they live. Publisert i august 2021.
-
3
Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Publisert av Statista Research Department 29. august 2023.
-
4
Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts. Publisert av L. Ceci 14. september 2023.
-
5
Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Publisert av L. Lohmeier 26. september 2023.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
Undersøkelse blant kjøpere av ZEISS Light 2-glass i India (N=195, digitale og progressive glass), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (ikke publisert, data registrert).