ZEISS OPTIME-kundeopplevelser
ZEISS servicetjenester

Hold fokus på pasientbehandling.

ZEISS OPTIME

Finn ut hvordan OPTIME-serviceplaner har hjulpet klinikker og legekontorer å fokusere på det som teller mest: å tilby den beste pasientbehandlingen.

Tjenestene fra ZEISS er kjent for høy kundetilfredshet

Kunder verden over benytter seg av OPTIME®-serviceplaner fra ZEISS. Med flere tiårs erfaring i å støtte dine kliniske og praktiske behov, gjør vi det mulig for deg å fokusere på pasientbehandling gjennom pålitelig oppetid, optimalisert systemytelse og tilkoblet banebrytende teknologi. Den høye kundetilfredshetsscoren1 vitner om vår forpliktelse til å levere eksepsjonelle tjenester og gi den støtten kundene våre trenger.

Helsepersonell, IT-ledere og klinikksjefer fra hele verden deler sine historier om hverdagens utfordringer. Se hvordan solid systemvedlikehold og pålitelige systemreparasjoner, transparente prosesser og digital støtte holder klinikker og praksiser i gang med ZEISS OPTIME-serviceplaner. Følgende videoer fra ZEISS-kunder over hele verden fanger opp disse øyeblikkene og opplevelsene.

Utmerket service

verden over

Utmerket service verden over
Dr. Om Parkash Eye Institute Serviceteamet fra ZEISS er «rett utenfor døren»
Legepraksis Dr. Kortüm MVZ GmbH Hvorfor ZEISS OPTIME er «avgjørende for praksisens vekst»
OFTALVIST-klinikk Tilkoblet for bedre pasientbehandling
ENVUE Eye & Laser Center Slik kan en fantastisk servicepartner bidra til effektiv arbeidsflyt
Eagle Eye Centre Et partnerskap for pasientvelferd
Clinica del Noroeste En klinikk i forkant: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Utnytte dyp innsikt for fleksible tjenester
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Viktig service for øyehelsetjenester med høyt volum
Dr. Bruce A. Rivers, direktør og kirurg, Envue Eye & Laser Center i USA

Slik kan en fantastisk servicepartner bidra til effektiv arbeidsflyt

Siden 2021 har Dr. Bruce A. Rivers og teamet hos Envue Eye & Laser Center i USA stolt på ZEISS OPTIME-serviceplanen for å sikre smidig arbeidsflyt for pasientene. Serviceteamet fra ZEISS spiller en viktig rolle i senterets effektive drift og gode pasientbehandling, med alt fra regelmessig vedlikehold og sømløse systemoppgraderinger til rask støtte ved strømbrudd.

Lic. Franciso Javier Valdez, daglig leder, Clínica del Noroeste i Mexico

En klinikk i forkant: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste skiller seg ut i Mexico med ZEISS-systemer og kan tilby raskere behandling og regionens mest avanserte teknologi. Teamet har valgt en ZEISS OPTIME-serviceplan for forebyggende og korrigerende vedlikehold i tillegg til kursing av personalet for at utstyret skal være så kostnadseffektiv som mulig. Bli kjent med hvordan partnerskapet vårt bidrar til best mulige løsninger og fremragende service for pasientene.

Dr. Márcia Toledo, medisinsk leder, VER Hospital de Olhos i Brasil

Utnytte dyp innsikt for fleksible tjenester

VER Hospital de Olhos i Brasil gir pasientene godt syn og god livskvalitet på behandlingssteder. Teamet tar i bruk en ZEISS OPTIME-serviceplan for fleksibel støtte som oppfyller behovene de har. Ved å utnytte dyp innsikt i ZEISS-systemene kan serviceteamet bruke og diagnostisere systemer og sende ut opplærte teknikere for å løse all slags utfordringer. Her kan du se hvordan dette gode partnerskapet bidrar til pålitelig pasientbehandling.

Dr. Pedro Tañá Rivero, nasjonal medisinsk leder, OFTALVIST Clinic i Spania

Tilkoblet for bedre pasientbehandling

Å være koblet til sanntidstjenester er avgjørende for det dedikerte teamet ved OFTALVIST Clinics, et nettverk av mer enn 40 øyeklinikker over hele Spania som behandler 300 000 pasienter i året. Se hvordan den øyeblikkelige kundestøtten til ZEISS OPTIME løser problemer «umiddelbart» og sikrer at klinikkene alltid er klare til å ta seg av pasientene, samtidig som den sørger for en sikker tilkobling i samsvar med de nyeste standardene.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, spesialist innen oftalmologi, legepraksis Dr. Kortüm MVZ GmbH, Tyskland

Hvorfor ZEISS OPTIME er «avgjørende for praksisens vekst»

I sin familiedrevne øyelegepraksis i Ludwigsburg legger Dr. Karsten Kortüm stor vekt på tydelig pasientkommunikasjon. Han valgte en ZEISS OPTIME-serviceplan for å sikre smidige, transparente prosesser og en enestående behandling av over 7000 pasienter hvert kvartal. Dr. Kortüm stoler på ZEISS for sømløs drift og overholdelse av lover og regler når det gjelder vedlikehold av medisinske systemer. ZEISS OPTIME sin rolle er avgjørende for klinikkens vekst ved å opprettholde nøyaktige systemer med høy ytelse.

Dr. Rohit Om Parkash, klinkkdirektør, kataraktkirurgi og refraktiv kirurgi, Om Parkash Eye Institute i India

Serviceteamet fra ZEISS er «rett utenfor døren»

Far-og-sønn-teamet ved Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i India er avhengige av kontinuerlig systemoppetid for å kunne drive en øyelegepraksis med høyt volum. Rask kundeservice fra ZEISS utgjør hele forskjellen. Finn ut hvordan en ZEISS OPTIME-serviceplan er en integrert del av deres mål om å levere eksepsjonell pasientbehandling.

Dr. Jacob Cheng, leder for netthinnebehandlinger og vitreoretinal kirurgi, Eagle Eye Centre, Singapore

Et partnerskap for pasientvelferd

Omsorgsfull og personlig øyebehandling prioriteres i første rekke av Dr. Jacob Cheng og de ansatte ved Eagle Eye Centre i Singapore. Med rask støtte fra ZEISS unngår senteret nedetid som kan forsinke operasjoner og gå ut over sikkerheten. Se på videoen for å finne ut hvorfor de mener at ZEISS OPTIME-service er avgjørende for å kunne levere pasientbehandling av høy kvalitet.

Prof. Guo Haike, dekan ved Shanghai Heping Ophthalmological Hospital i Kina

Viktig service for øyehelsetjenester med høyt volum

På Shanghai Heping Eye Hospital er avanserte ZEISS-systemer avgjørende for arbeidet. Med over 100 000 polikliniske besøk årlig er det veldig viktig at utstyret fungerer optimalt. Derfor har professor Guo Haike og teamet valgt en OPTIME-serviceplan. Rask respons fra ZEISS’ serviceteam for reparasjoner og vedlikehold bidrar til strømlinjeformede prosesser, sikre operasjoner og pålitelige resultater.

Kontakt oss for mer informasjon om ZEISS OPTIME-serviceplaner

Skjemaet lastes inn ...

Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

Ta kontakt med oss

Salgs- og produkthenvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For mer produktinformasjon eller salgsforespørsel.
Vennligst oppgi produktinteresse og informasjonsbehov.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

Servicehenvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For hjelp eller spørsmål angående ditt ZEISS-produkt.
Vennligst fyll ut dette skjemaet, så kontakter vi deg.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

Generell henvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For generelle henvendelser knyttet til karriere, presse, bedriftsinformasjon.
Vennligst oppgi detaljer om henvendelsen din.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.


  • 1

    CSAT er et mål på hvordan produkter og tjenester som tilbys, oppfyller eller overgår kundenes forventninger. Resultatet gir en samlet prosentandel fornøyde kunder.