Hold fokus på pasientbehandling
ZEISS OPTIME
Dra nytte av servicetjenester fra ZEISS slik at du kan fokusere på det som er viktig
for din klinikk eller praksis: å ta vare på pasientene.
Helsepersonell, IT-ledere og klinikksjefer fra hele verden deler sine historier om hverdagens utfordringer. Se hvordan pålitelig systemvedlikehold og -reparasjoner, transparente prosesser og digital støtte holder klinikker og praksiser i gang med OPTIME®-serviceplaner fra ZEISS. Følgende videoer fra ZEISS-kunder over hele verden fanger opp disse øyeblikkene og opplevelsene.
Tjenestene fra ZEISS er kjent for høy kundetilfredshet
Kunder over hele verden stoler på ZEISS OPTIME. Med flere tiårs erfaring i å støtte dine kliniske og praktiske behov, gjør vi det mulig for deg å fokusere på pasientbehandling gjennom pålitelig oppetid, optimalisert systemytelse og tilkoblet banebrytende teknologi.
Den høye kundetilfredshetsscoren1 vitner om vår forpliktelse til å levere eksepsjonelle tjenester og gi den støtten kundene våre trenger.
Pålitelig
Disse kundehistoriene illustrerer at ZEISS OPTIME tilbyr pålitelige tjenester til klinikker og praksiser over hele verden. Helsepersonell kan stole på en pålitelig partner, enten de har behov for utskifting av reservedeler når som helst på døgnet, rask vedlikeholdsstøtte fra serviceteamet vårt, programvareoppgraderinger eller andre tjenester. I disse videoene ser du hvordan serviceteamet vårt gjør det mulig for kundene å gi prisbelønt pasientbehandling.
Serviceteamet fra ZEISS er «rett utenfor døren»
Dr. Om Parkash Eye Institute
Far-og-sønn-teamet ved Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i India er avhengige av kontinuerlig systemoppetid for å kunne drive en øyelegepraksis med høyt volum. Rask kundeservice fra ZEISS utgjør hele forskjellen. Finn ut hvordan en ZEISS OPTIME-serviceplan er en integrert del av deres mål om å levere eksepsjonell pasientbehandling.
Det beste med ZEISS er at vi alltid har kunnet stole på dem, og at de alltid har behandlet oss som en del av familien.
Transparent
Sterke partnerskap bygger på åpenhet. I disse videoene får du høre fra kunder hvordan transparente ZEISS OPTIME-serviceplaner hjelper dem med å tilby uavbrutt diagnostisering og behandling. Disse kundehistoriene viser essensen av transparente tjenester - fra tydelige priser, detaljerte kontraktsvilkår, sømløs informasjonsflyt på tvers av ZEISS-systemer og åpen dialog med serviceteamet vårt.
Transparens innen behandling: Hvorfor ZEISS OPTIME er «avgjørende for praksisens vekst»
Legepraksis hos Dr. Kortüm MVZ GmbH
I sin familiedrevne øyelegepraksis i Ludwigsburg legger Dr. Karsten Kortüm stor vekt på tydelig pasientkommunikasjon. Han valgte en ZEISS OPTIME-serviceplan for å sikre smidige, transparente prosesser og en enestående behandling av over 7000 pasienter hvert kvartal. Dr. Kortüm stoler på ZEISS for sømløs drift og overholdelse av lover og regler når det gjelder vedlikehold av medisinske systemer. ZEISS OPTIME sin rolle er avgjørende for klinikkens vekst ved å opprettholde nøyaktige systemer med høy ytelse.
Jeg liker å sammenligne det med vedlikehold av et fly. Som passasjer vil jeg selv ikke gå om bord i et fly som ikke har fått regelmessig vedlikehold. Jeg tror pasientene har de samme forventningene til medisinsk utstyr på legekontoret.
Tilkoblet
Med ZEISS OPTIME kan klinikker og praksiser dra nytte av et langvarig digitalt partnerskap som gjør det mulig for dem å fokusere på pasientbehandling. Kundehistoriene våre viser hvordan vi holder kontakten med helsepersonell over hele verden og støtter dem når de trenger det. Fra eksterne on-demand-tjenester og instrumenttilkobling til effektive verktøy for arbeidsflytstyring - i disse videoene ser du hvordan en sømløst tilkoblet, fullt støttet helsepraksis fungerer.
Tilkoblet for bedre pasientbehandling
OFTALVIST
Å være koblet til sanntidstjenester er avgjørende for det dedikerte teamet ved OFTALVIST Clinics, et nettverk av mer enn 40 øyeklinikker over hele Spania som behandler 300 000 pasienter i året. Se hvordan den øyeblikkelige kundestøtten til ZEISS OPTIME løser problemer «umiddelbart» og sikrer at klinikkene alltid er klare til å ta seg av pasientene, samtidig som den sørger for en sikker tilkobling i samsvar med de nyeste standardene.
I dag er digitalisering helt avgjørende. De kobler seg til enhetene, diagnostiserer og ser hva som skjer. Jeg trenger bare å være med hvis det er noe de ikke kan gjøre selv, eller hvis det er problemer med kommunikasjonen.
Kontakt oss for mer informasjon om ZEISS OPTIME-serviceplaner
Ta kontakt med oss
-
1
CSAT er et mål på hvordan produkter og tjenester som tilbys, oppfyller eller overgår kundenes forventninger. Resultatet gir en samlet prosentandel fornøyde kunder.