ZEISS servicetjenester
ZEISS servicetjenester

Hold fokus på pasientbehandling.

ZEISS OPTIME

ZEISS servicetjenester lar deg fokusere på det du gjør best:
å ta godt vare på pasientene.

ZEISS OPTIME sørger for at du kan fokusere på pasientbehandling.

Med OPTIME® serviceplaner fra ZEISS får du prioritert behandling slik at du kan arbeide uten begrensninger og unngå uforutsett nedetid i systemene.

Vi kan støtte de kliniske eller praktiske prosessene dine med tjenestetilbud som går langt utover garantien. Et bredt spekter av tjenester kan inkluderes i én tjenesteplan, som dermed er skreddersydd for å dekke dine spesifikke behov.

Det er det ZEISS OPTIME dreier seg om.

ZEISS OPTIME serviceplaner

De tre behovsrettede OPTIME-serviceplanene gir et sikkerhetsnett for ZEISS-systemene dine – erfarent, sertifisert og pålitelig. Tjenesten vår hjelper deg med å opprettholde verdien og avkastningen på ZEISS-systemet ditt. Et godt vedlikeholdt instrument gir deg den diagnostiske nøyaktigheten og behandlingspresisjonen som utgjør grunnlaget for omdømmet ditt. Du kan også velge blant en rekke tillegg. Vi er opptatt av å samarbeide tett med deg for å finne den løsningen som best oppfyller dine behov.

  • OPTIME complete

    Hvis du har et oppdragskritisk systemmiljø (f.eks. et fakoemulsifikasjonssystem som del av en katarakt-arbeidsflyt) eller en enhet som er avgjørende for arbeidsflyten og derfor påvirker hele anlegget, eller hvis oppetiden til et ZEISS-system er kritisk, bør du velge OPTIME complete. Dette er en fullservicepakke som tilbyr den høyeste oppetiden og de raskeste løsningstidene uten økonomisk risiko. Dra nytte av prioritert behandling slik at du får ro i sinnet.

  • OPTIME advanced

    Hvis du har en enhet i et oppdragssensitivt miljø som har stor innvirkning på arbeidsflyten, og nedetid vil føre til store produktivitetstap, bør du velge OPTIME advanced. Her kombineres fire fordeler: Ingen uforutsette vedlikeholdsutgifter; jevn system- og tjenestekvalitet; høy oppetid; høy grad av fleksibilitet, pålitelighet og effektivitet.

  • OPTIME prevent

    Hvis ZEISS-systemet ditt har mindre innvirkning på arbeidsflyten og du har et reservesystem, hvis det dreier seg om et baseline-teknologiprodukt, og hvis praksisen din har et mindre budsjett, er OPTIME prevent den rette serviceplanen for deg. Du kan dra nytte av ingen uforutsette vedlikeholdsutgifter og jevnlige sikkerhets- og kvalitetskontroller. Kontrakten sørger også for at systemets levetid forlenges.

Behovsrettede serviceplaner for dine daglige rutiner

Servicetilbudene kan variere mellom land avhengig av lokale forskrifter.

Forebyggende vedlikehold Forebyggende vedlikehold og jevnlige systemsikkerhets- og kvalitetskontroller bidrar til å sikre lang levetid for systemene dine.
Fjernservice Fjernreparasjon, ekstern skrivebordsdeling, applikasjonsstøtte og loggfilanalyser kan tilbys for å redusere nedetiden.
Oppdateringer Programvareoppdateringer øker systemets sikkerhet og ytelse.
MyZEISS Bruk vår nettbaserte kundeplattform til å sende inn serviceforespørsler, laste ned programvarefiler og administrere ZEISS-systemene dine på nett døgnet rundt.
Korrigerende vedlikehold Hvis noen av systemene dine får funksjonsfeil, står serviceteamet vårt klart til å hjelpe deg.
Reservedeler Bestill og motta våre sertifiserte reservedeler når du trenger dem, slik at du kan fokusere fullt og helt på pasientbehandlingen.
Ekstra servicefunksjoner Avhengig av ZEISS-systemet, installasjonen eller regionen kan du be om ekstra servicefunksjoner.

OPTIME complete

på forespørsel

OPTIME advanced

tid + materialer

på forespørsel

OPTIME prevent

gjelder ikke

tid + materialer

tid + materialer

på forespørsel

Ekstra servicefunksjoner

  • Oppgraderinger

    Programvareoppdateringer

    ZEISS kan tilby nye applikasjonsfunksjoner og programvareoppgraderinger slik at du kan være sikker på at systemene kjører med de nyeste versjonene som er tilgjengelig.

  • Leieutstyr

    Leieutstyr

    Hvis et system ikke lar seg reparere lokalt, kan du sende det til vårt interne reparasjonssenter. I bestemte tilfeller kan vi gi deg tilgang på et erstatningssystem mens vi fikser systemet ditt.

  • Applikasjonsstøtte

    Applikasjonsopplæring

    Applikasjonsopplæring for deg og teamet ditt levert av en sertifisert ZEISS-spesialist enten hos deg eller på ett av våre kurssentre.

  • Integrasjons-/migrasjonsstøtte

    Integrasjons-/migrasjonsstøtte

    Vår IT-support kan hjelpe deg å migrere et system til ditt lokale IT-miljø og gjennomføre nødvendige nettverksinnstillinger.

  • Etter åpningstid

    Etter åpningstid

    Utvidede avtalte servicetider for forebyggende og/eller korrigerende vedlikehold (fra mandag til fredag og/eller helger og helligdager).

  • BioMed-opplæring

    BioMed-opplæring

    Få omfattende kunnskap om ZEISS-systemene, hvordan du helst bør bruke dem, funksjonene de har, samt vedlikehold av dem ved hjelp av BioMed-opplæring.

Interessert i OPTIME-brukstilfeller?

Se videoene om OPTIME-kunders opplevelser.

Finn ut hvordan OPTIME-serviceplaner har hjulpet klinikker og legekontorer å fokusere på det som teller mest: å tilby den beste pasientbehandlingen.

Kontakt oss for mer informasjon om ZEISS OPTIME serviceplaner

Skjemaet lastes inn ...

Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

MyZEISS kundeplattform

Administrer ZEISS-systemene dine på nett.

MyZEISS er kundeplattformen som lar deg bruke det fulle potensialet til ZEISS-systemene dine. Velg blant en rekke opplæringsvideoer, lær av fagfeller og ta i bruk et omfattende utvalg av verktøy slik at du kan bruke systemene så effektivt som mulig samtidig som nedetiden holdes nede.

Mine systemer

Mine systemer

Skaff deg oversikt over alle ZEISS-systemene dine. Gå gjennom grunnleggende data om ZEISS-systemene dine, som hvor de er plassert. Se på mange detaljer på nett (f.eks. installasjonsdato og kontraktstatus) og send inn endringsforespørsler direkte via MyZEISS.

Bare tilgjengelig for verifiserte ZEISS-kunder.

Serviceforespørsler

Serviceforespørsler

Vis alle nye, eksisterende og tidligere serviceforespørsler. Opprett nye serviceforespørsler på nett, og spor statusen på eksisterende forespørsler døgnet rundt. Legg til flere detaljer, som bilder og loggfiler, til alle forespørsler slik at vi kan diagnostisere og løse problemer raskere.

Bare tilgjengelig for verifiserte ZEISS-kunder.

Nedlastingsportal for programvare

Nedlastingsportal for programvare

Gå til MyZEISS for å laste ned programvarefiler, som installasjonspakker og sikkerhetsoppdateringer, for å sikre at ZEISS-systemene dine er oppdatert slik at nedetiden blir minst mulig.

Separat registrering og pålogging påkrevd.

Vil du bruke systemet optimalt?

Registrer deg for MyZEISS i dag.

Vi lanserer vår alt-i-ett-plattform tilpasset dine behov. Med en stor samling artikler fra, omfattende opplæring og nyttige verktøy og funksjoner for dine ZEISS-instrumenter.

Oppnå smarte resultater – ZEISS Smart Services

  • Koble til systemet ditt, og motta fjernservice umiddelbart for å redusere reaksjonstider og øke systemtilgjengeligheten.
  • Våre sertifiserte eksperter tar kontakt med deg for å finne riktige reservedeler og muliggjøre rask feilretting.
  • Og sikker tilkobling i henhold til internasjonale standarder. (f.eks., ISO / IEC 27001)

Ta kontakt med oss

Salgs- og produkthenvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For mer produktinformasjon eller salgsforespørsel.
Vennligst oppgi produktinteresse og informasjonsbehov.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

Servicehenvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For hjelp eller spørsmål angående ditt ZEISS-produkt.
Vennligst fyll ut dette skjemaet, så kontakter vi deg.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.

Generell henvendelse

Skjemaet lastes inn ...

For generelle henvendelser knyttet til karriere, presse, bedriftsinformasjon.
Vennligst oppgi detaljer om henvendelsen din.

Informasjonen som legges inn i kontaktskjemaet vil bli brukt til å besvare forespørselen din av Carl Zeiss Meditec AG, våre lokale Carl Zeiss Meditec-salgsselskaper via e-post eller telefon. Hvis du ønsker mer informasjon om databehandling hos ZEISS, vennligst se vår personvernerklæring.