Alt på ett sted

Maksimer produktbruken din med MyZEISS

Få tilgang til eksklusivt innhold for deg og teamet ditt.

Introduserer MyZEISS

Vanlige spørsmål

  • MyZEISS-kundeplattformen er det beste stedet for å finne alt ZEISS tilbyr – fra administrasjon av systemene dine til digitale tjenester og læring.

    • My Learning: Se utfyllende produktopplæringer, og ta nettbaserte sertifiseringskurs fra ZEISS Academy. Oppdag kliniske tilfeller fra kolleger gjennom Peer Insights.
    • My Tools: Eksklusivt pasientmateriale for oftalmiske kunder for å støtte veksten til bedriften din. CONVIVO Image Library tilbys utelukkende til ZEISS CONVIVO-kunder.
    • My Systems: Administrer enhetene og serviceforespørslene dine – på nett.
  • MyZEISS er optimalisert for hver bruker. Vi anbefaler deg å bruke e-postadressen du bruker på jobben, til å registrere deg i tre enkle trinn på: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • Trinn 1: Skriv inn e-postadressen du bruker på jobben
    • Trinn 2: Fyll ut skjemaet
    • Trinn 3: Aktiver kontoen ved å klikke på lenken i verifiserings-e-posten.
  • Ytterligere verktøy er tilgjengelige avhengig av roller og spesialitet. For eksempel tilbyr ZEISS CONVIVO Image Library, som er tilgjengelig for CONVIVO-kundene våre, utvalgte kliniske tilfeller fra kollegene dine som viser bildeeksempler som er innhentet under prosedyrer utført med CONVIVO® fra ZEISS. Mens vi fortsetter å støtte de store kundesegmentene våre, fortsetter vi å utvikle og levere nye funksjonaliteter og tjenester.

  • Opprett og send inn serviceforespørsler fra hovedskjermbildet “Service Requests” eller under enhetsoversikten under My Systems. Når du bruker sistnevnte, forhåndsutfylles serviceforespørselen din med innledende data, inkludert avdeling og serienummer. Deretter velger du det generelle problemet og forklarer vanskelighetene detaljert. Det er også mulighet til å laste opp bilder eller videoer for å hjelpe oss å forstå problemet enkelt og løse det raskt. Du kan spore fremdriften til serviceforespørselen når som helst under “Service Requests”.

  • Ja, MyZEISS inneholder diverse videoer og dokumentasjon for produktopplæring og feilretting. Du feilretter produktene dine med korte veiledningsvideoer presentert av ZEISS-fagfolk. Dessuten tilbyr peer-to-peer-innsiktene en omfattende samling av klinske tilfeller med bruk av ZEISS-teknologier som er klargjort og presentert av kollegene dine.

Nedlastinger




Del denne siden